ΔΙΚΑΝΝΟ HELICOBLOC Κύριε Κυπριδήμο σας χαιρετώ. Είμαι κάτοχος γαλλικού δίκανου, που δεν προσδιορίζει κατασκευαστή. Από τις σφραγίδες καταλαβαίνω ότι είναι κατασκευασμένο στο St Etienne. Οι κάννες είναι canon fanget, οι αυλοί 18.4 και το μοντέλο που αναγράφει στην πεταλούδα είναι το helice Tribloc. Μια μικρή έρευνα που έκανα αναφέρει ως κατασκευαστή τον Marcel Phillipon, ωστόσο, … Continue reading ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 418
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed